hej på dig stor troll


Efter mycke vel fram å tillbaka så har vi nu köpt en till bilstol åt Nikolaj.
Först e vi utan, köper en ny och då uppstår ju så klart bekymmer nr 2, vilken bil ska den sitta i??
Satt den i Saab.en eftersom vi använder den när alla åker, så Tomas har haft min bil denna vecka.
Men om jag ska någonstans med vagnen eller transporten måste jag ha min bil.
Så vi skulle ha en stol till så vi tänkte låna svärmors stol, jätte bra stol som dock var lite gammal, men bättre en gammal än ingen alls tyckte jag.
Men då fattas de remmar att sätta fast den med.
När jag sen satt och kolla blocket sent en kväll hitta jag lika stol vi redan hade, fast något år äldre med svart klädsel. Var för sent att ringa så de fick vara.
Morgon efter hade jag flera sms på tel ;-)
Tomas hade knäppt på datorn innan han åkte på jobbet, till å med skrivit ut annonsen, ringt och ordna och köpt den!
Så nu har vi 2 godkända stolar, en i varje bil!! snyggaste i min och nyaste i Tomas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0