De ÄR i morgon de ska ske....


Ja de ÄR då Jenka är beräknad att få min musblacka bäbis!
Tjej eller kille kvittar väl egentligen nu när inga fler shettis föl ska tillverkas på gården...
En syn, eller en dröm, säger mig att jag åker på hingst premiering med 2 st någon gång i framtiden ;-)
SÅ vem vet, kan de vara mina 2 killar jag åker Med?!

Annars då?
Jag bloggar inte mycke längre, dels medvetet och dels brist på tid.
För skriva om de finns de egentligen massor!
Men hur man än vänder och vrider sitter arslet bak, å mycke av de JAG skriver i min egen Blogg misstolkas, vänder och vrids....
Å som de stått några gånger tidigare så snokas de en hel del av fel personer här inne!!
Å alla som läser har inte "goda" avsikter och mår mer än bra om nå tråkigt sker här, samt inte riktigt klarar av om de händer nå roligt....
Så därför har "personlighets texten" uteblivit på slutet...

NU e de bara timmen kvar till 3.e. Ingela och Jörgens födelsedag....
Å kan de bli Ädlas födelsedag Med?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda E

Jisses så smäcker o fin hon ser ut på bild då, Cissi är som en fyrkantig BOMB hon. Hoppas det bor en Ädla där inne nu då.

2012-05-03 @ 11:04:30
Postat av: Maj

Hej!

Nu har du kanske redan blivit "mormor" och fått en liten tjej el. kille. Blev paff när jag läste att en del är inne på din blogg av fel anledning. Skit i dom har dom inte annat att göra så är det inget att bry sej om. Kram

2012-05-03 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0