Ridbanan börjar se ut som en nu...



Ja livet måste vidare, hur tungt och tomt DE än är så måste allt flyta på så gården rullar...
Nikolaj behöver en mamma, å tur jag har han att tänka på, Men ändå Moler de i skallen, varför? vad gick fel?
Jag vet vad jag måste göra, men har lite svårt att veta hur bara! Men så fort Nikolaj sover middag letar jag Info, vänder och vrider, och funderar. DE ska gå, men lite svårare denna gång, men jag ska, jag kan och jag ger mig inte utan strid...

Ridbanan börjar bli ridbar, första gången den användes Nu ikväll, å de upplevs inte så litet ändå. Men jag hade lite bestyr med bokstäverna, jag fick söka på nätet innan de klicka vilka och var de skulle vara...

Förra måndagen slog jag till och köpte husvagn!
Nikolaj ska inte bli sittande hemma varje år bara för att jag har alla djur, å en husvagn skulle ju underlätta helt så Atlas har kunna följa med oss på semester, så strax före kl 23 förra måndagen rullar Tomas in på gården med min nyinköpta vagn. Inte ens 30 minuter senare börjar Atlas bli lite orolig, sen brakade då helvetes dygnen igång...
Bilder på vagnen kommer!

Xacamo är tillbaka på gården, å tur är nog de! Roligt att DE trivdes tidigare och kom tillbaka...
Nu ska jag kolla tradera, har tur nog sålt lite där samt globus sadeln. Kan ju vara bra när de gick på 6900 drygt att hämta hem Atlas från sjukhuset! Över 18 tusen hade de gått på för 2 dygn... å skrattretande riktigt så fick jag 7400 kr i föräldrarpenning denna månad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0