tiggeri....


Ja dom här har jag tiggt åt mig idag, på köp & sälj på Facebook.
Lönar sig ibland att prova söka nå man behöver!
Av 3 svar var 2 gratis så jag hämta dom, lite ovanligt med ett mintgrönt badkar? JA jag har nog inte sett något tidigare vad jag kan minnas....
Tack till Jan Berglin och pappas kusin Ellinor Ivarsson för badkaren, nufår hästarna vatten även denna sommar ;-)

Nu är alla stolp på plats samt 2 rep på ridbanan, bara vänta de går göra något åt underlaget nu då...

DE var allt för ikväll, förutom att DE inte är nå nytt på Jenka fronten!! Inga tecken alls på att bäbis ska ut!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande med förändringar =) Måste komma och kolla in ridbanan sen =) Men just nu är jag snorig så ingen ide att komma och smitta er också :p Kram på er =)

2012-05-19 @ 09:31:39
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0