jag borde skämmas...

Vilken usel bloggerska jag blivit!! 100 saker minst att skriva om, lusten och tiden vill inte bara infinna sig :-(

Familjen kommer att utökas, lika bra jag skriver de. Sist valde jag att inget skriva på min blogg, nu gör jag de, helt upp till mig.
Nya familjemedlemmen är beräknad 4 mars, men är beställd till februari så vi får väl se vem som får rätt denna gång.


Alla verkar inte vara så road/glad att att familjen ska utökas, flera spydiga kommentarer och sura miner från flera håll, men jag säger då bara de att lev ert eget liv på ert eget vis för jag lägger mig inte i hur ni gör!!
Att vi sen vänta länge med att berätta även nu är oxå upp till oss, v 24 fick folk veta nu.
Nog om vår familje lycka :-)

Just nu pågår renovering av ny stallet, blir nog bra när de är klart. Blir helt plåtklädda överdelar på väggarna, samt galler som jag sagt att de aldrig ska upp, men nu blir de så iaf.
Dyrt blir de men snyggt och förmodligen hållbart iaf!!
Som de är där inne nu är de nästan skadligt för hästar att vara där, de är så pass ätet att nästan alla skruvar och spikar i mellan väggarna sticker ut, samt att de är stora hål i väggen där de kan komma in en hov ex om någon rullar. Största skadan är ju 40x15 cm ungefär :-(
De som är klar nu är överdelarna där inget galler ska upp, de kommer bli piller att få ihop galler men de ska nog gå... Lika bra att gå ut och fortsätta tror jag.. äta först kanske....

Kommentarer
Postat av: Linda E

Hoppas det inte dåliga kommentarer från dom som bor i erat hus iaf, resten kan man skita i !! Har själv fått hört en massa men det är upp till var o en till att bestämma hur (och hur många djur man klarar av)man vill leva och göra...Försöker smsa imorn vad jag ska beställa.
Ha det!

2012-11-13 @ 22:40:53
Postat av: Brittis

Men GRATTIS till en till bäbis
Två bäbisar dubbel lycka

2012-11-14 @ 08:02:58
Postat av: Ingela

Klart att nikolaj ska ha ett syskon :)

2012-11-14 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0