regn och blåst...

Ja vilken natt...
En del bekymmer bör ha följt med vinden i natt, å tur är väl de!

Idag blir de mvc besök, mitt andra med mitt andra barn...
Har bara vari och skrivet in mig i v 20 eller 21 eller vad de nu var.
Se hur mina prover är denna gång, sist verka de vara ur usla så jag äter, eller rättare sagt ska äta piller...

Izor ser och hör spöken hela dagarna nu, rätt som de är så är de livsfarliga saker överallt, saker som han aldrig förr sett och lagt märke till fast dom funnits där..
Tur dessa perioder går över ganska snart.
Nikolaj och Izor är bästa kompisar, ibland vet jag ej om barnet beter sig som hund eller om hunden är mänsklig, men kul har dom! Huvudsak de...

Nu blir de rygg läge på kökssoffan ett skuv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0