28 oktober

Jobbat kväll, de var +15 grader nu på kvällen! 
Helt sjukt men underbart, dock nästintill storm. 
 
Allt rullar på i rasande tempo nu, var faktiskt på buspalatset i helgen så ungarna fick göra annat och ha allt fokus på sig och sina behov! 
Sen fira vi pappa/morfar som fyllt pensionär men som valt att fortsätta jobba... 
Dumt val enligt mig, livet är för kort för att arbeta bort, men trivs man att jobba så får man göra de... 
 
Jag har ju även suttit upp på Draumsýn några gånger nu och hon är jätte duktig! Alldeles lugn både när jag ska på, sitta eller hoppa av. De verkligen.klickar mellan oss! 
Jennie är ju utlånad sen en tid tillbaka nu och även några till kan lånas ut/säljas. 
Tepee blir äldre och äldre och har börjat få kraft foder igen, går väldigt snabbt för en häst i hans storlek att tunna ur. 
De som inte är något vidare nu när alla går tillsammanp är att 10 behöver äta mindre än sig bör och nr 11 ska äta 10 gånger mer.... 
Har en lösning i skallen, ska bara få den verklig oxå. Ska se till att enbart Tepee har fri tillgång på Hösilage medan de andra ska fåbegränsat med Hö, lycka till åt mig själv :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0