Liv på bloggen....

Ja jag ser att folk fortfarande tittar in här trots att inläggen uteblivit hela hösten och vintern.... 
Lite snabbåterblick då, I December stängde sörgården igen och barna fick börja nytt dagis efter nyår, för första gången blir de delade från varandra åtminstone 15 timmar i veckan 👍 äntligen!! 
De trivs väl si så där, pratar ofta om gamla dagis... 72 barn inom 4 väggar är ett helvetes skit vid sjukdom så magsjukan kom på besök båda ungarna och jag åkte dit och jag fick min första frånvaro på över 1 år 😈 

Jul å nyår passerade utan större konstigheter, Nikolaj var duktig och gav tomten nappen och efter 3 dagar blev även nallen bortglömd så nu är vi "sakfri" då Ajje aldrig haft något. Skönt!! 

Lilla Findus blev lite halvklen och flytta in ca 2 veckor, han blev mager och förhoppningen var att han skulle få äta upp sig inne, men en dag var han mer än ivrig att gå ut så Tomas släppte (tyvärr enligt mig) ut honom och sen såg vi han aldrig mer 😨 så vila i frid du underbara katt ❤ 
Jag har hellre sett att han fått hjälp så man sluppit funderat på hur länge stackarn kämpat. Han fick ett fint avslut inne med oss iaf å jag vet sista resan gick raka vägen till hans absoluta favorit, Apotin ❤❤❤ äntligen återförenade. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0