Glad påsk

Vill passa på att önska glad påsk till er alla som fom förtjänar de och som firar påsk!
Själv firar jag ju inte påsk heller..
Är inte ett dugg troende elle religös så varför fira??
Påsk, jul eller vad de än är för helg spelar ju ingen roll,
vi djur ägare har samma liv ändå vad de än för helg så.
 Vi har våra tider att passa ändå och våra djur att mata och sköta.
Så hoppas hellre på vår nu än massa färgglada ägg :-)
Å en fördel må jag säga de är ändå på storhelger,
vi som jobbar tjänar dubbelt!!!
:-)

Nya däck hoppas jag de blir i morgon.
Snygga fälgar var de då!!
Men sen så är de dax att hålla i pengarna igen.
Blivit mycke handla nu på slute,
vitrinskåp å häst grejjer mm.


Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Ja inte är jag så troende heller, men du vet att endel har extra kul nu ; o) Själv är jag ute o flyger lite..Kolla upp så är jag den som det bolmar lite om....GLAD PÅSK kusin. =o))

2009-04-09 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0