14 timmar och 15 minuter...

Har jag spänderat på jobbet idag. Gissa om de är skönt att vara hemma nu! Kom hem och fick god mat och sen ut och mucka och fixa djuren. Tur nog var de inte allt för mycke dynga på driften... De har stormat och blåst väldigt idag, kallt är de oxå, runt 15 grader nu. De var ingen höjdare att åka själv runt 10 mil på jobbet idag. De är inte ens sändning på mobilen hela vägen där vi åker :( när jag mötte lastbilar var de bara sakta ner till typ 40-50 för de blev snö rök så de var som att köra in i en vägg. Tur jobb bilen fick nya däck igår iaf... Nu blir de till att sova en vända, jobbet kallar även i morgon och djuren vill väl ha mat i skaplig tid. Bara kolla blocket först!! God natt...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, livet är hårt när man jobbar BK... :/ Men jag misstänker att du lagt de själv? :P

2010-02-21 @ 16:45:52
Postat av: Jennie

Jo man tror man är tarsan när man lägger, men jag försöker få så få arbets tillfällen som möjligt :)

2010-02-21 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0