Framtidsplaner...

Utställnings sverige, nu kommer vi!! Ja nu har jag kolla runt lite på årets utställningar, har bestämt att åka på några och funderar på andra. Men sverige är otroligt långt land så de kommer bli mycke åka av. Första utställningen har jag bestämt vilken de blir, även sista. Sen hoppas jag de blir några där i mellan oxå. Jag har även bestämt vilka som får följa på den första resan... Mer om detta kommer längre fram när de börjar bli aktuellt. Idag är jag förkyld igen. Övriga farmen verkar må bra i fin vädret. Ja de är ju Sissi som har bekymmer med öga ännu, de är öppet och fint men rinner. Har fått varit ut och fixa hagen åt stor hästarna oxå, de går sönder trådar på löpande band hos dom i år tydligen. Sissi jagar Lena, Lena jagar Tepee å så rullar de på :( tråkigt när de inte kan bli "lugnt" i den hagen nån gång, vist de är inte hela tiden de håller på, dom äter ju mellan varven och vilar, men ska väl styla sig när de är folk som ser. Undrar om jag skulle plocka ihop sadel åt Lena och leta fram kvitto på den... Om hon nu kan ha den fortfarande, hon har blivit explosivt stor sen hon flytta hit! Men orken tryter och rygg läge gör att näsan mår bra :) så vi får se hur de blir med allt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0