Däckad...

Idag blev jag sjuk.
Hade 13 timmars jobb att se fram emot när jag vakna i morse.
Åkte iväg trots att de kändes som jag käkat taggtråd hela natten, ont i skallen, ont i kroppen osv. Legat och suttit och blunda mest hela dagen på jobbe, jo jag gjorde ju förstås de jobb jag skulle.
På em kände jag att jag börja få feber oxå :(
men jag häla ut på jobbe ända till 19.45, då åkte jag hem.
Tar de 45 minutsarna som karens uti fall jag blir sjuk i flera dagar.
Jag som aldrig är sjuk, men så i fjol blev de ju rejält!
Hoppas inte de blir nå som ska komma varje år bara.
Men man har ju fallit över åldersstreket så man kanske blir en sjukis :(
Igår därimot var väl en bra dag, jobba först och sen när jag kom hem från jobbet hade de 6 sista Balarna kommit hem på plats.
Lena hade mucka, även åt de små :) å de är jag verkligen inte bortskämd med att få gjort!
Stora flocken verkar börja fatta igen att man ska gå ut och göra sina behov, hade varit 2 högar där igår och sen har dom inte gjort mer där.
Lilla flocken får sova o muckat i natt, jag orka helt enkelt inte med de nu ikväll, men inte tar dom nån skada av ett dygn med gammal dynga precis!
Nu blire natt för mig, se om de går söva bort sjukdom och elände?
Hoppas på de, ledig i morgon och har inte tid att ligga sjuk då.
Djuren lär inte sköta sig själva då heller antar jag...
Så bara upp å ut vilket skick man än är i.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch är så tråkigt att bli/vara sjuk :( Hoppas att du kryar på dig snart nohg. Kramar

2010-01-18 @ 17:27:18
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0