Det kom ett litet brev...



Från länsstyrelsen idag, där stod att de mottagit min ansökan om förprövning av stall och att handläggningtiden är ca 1 månad.
Tur de inte var avslag direkt! :) dock tror jag ju inte de kommer gå igenom heller...
Men jag hoppas!
Dock var inget med ang tillstånd, kanske kommer senare eller så kanske dom bara dyker upp på hembesök hipp som happ en dag oanmäld?
Vad vet jag?
Har ju aldrig gjort något sånt här förr :) absolut bästa är väl om dom kommer och kollar helheten här, allt blir ju så svårt på papper!!

Inte har jag fått någon gjord ännu heller, är jag blåst nu eller är den bara lite sen??
De är ju som de är att handla privat på nätet, rätt som de är blir man blåst, men hittills har jag bara handlat med ärligt folk som tur är!
Hon som köpte trav selen skicka i morse att den kommit fram, hon var dessutom hel nöjd för sitt fynd :) skönt de...
Idag har golve fått en doning, i natt städa jag hela badrummet, de var diverse dofter där sen Masken och Gubben fått lega där och vakna till sig, de var bara Gubben som kissat ner sig.
Idag på em kommer de ca 35 kg köttfärs, så då vet jag vad jag har att göra.
Nu ska jag snart försöka få i Apotin frukost, ibland är de lättare sagt än gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0