Delsbo kataloen är...

Ja katalogen är nu släppt på nätet...

Dessvärre kommer de inte bli någon seger för mig och Bianca :-(
Motståndet är toppklass helt enkelt, men jag ska åka ändå :-)
3.e platsen är ju min och poäng ska jag ha!!

Konkurenterna är:
- Tiffany af Jäboruder.
Visad 9 gånger med 40 poäng eller mer, blivit mini champion sto 2 gånger. Diplom. Premierad med 41 p.

- Raffaela v.d Kleine Tip.
Visad 7 gånger med 40 p eller mer, mest 42 p. Mini champion sto 2 gånger, BIS, premierad med 40 p.

Så där har vi inget att säga till om! Vi får se dagen som träning hellt enkelt.


Nu blir de till att planera lite bygge igen...
I morgon förmiddag och dagen lär de inte hända mycket på bygget..
Tomas blir borta och jag ska fixa lite annat under tiden då.
Ev de blir någon form av social träning med Atlas, nå nytt att utforska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0