Golvet börjar ta form...

img069 (MMS)

Idag var vi och köpte golvplank av björk, slitstarkt och hållbarare än gran och tall. Vet inte riktigt om de kommer räcka eller om de blir till att fylla de sista med annat virke. Stabilt och rejält känns de. Tomas har hjälpt mig hela dagen, Atlas fick vara hemma med "farmor" en stund medan vi hämta hem virket. Sen har han varit med ut och snickra han oxå, mycket gott att äta åt han där... Men i hela stora så skötte Atlas sig galant, bryr sig varken om maskinerna eller att vi spikar. Men nog ska vi leka lite emellanåt tycker han :-) Per var guda snäll och kom upp med plywood oxå!! Tusen tack... Så nu finns de innerväggar oxå samt att jag hoppas och tror att de även kommer räcka åt dörrarna om jag har lite tur. Tomas var och hämta ett till lass plank och jag och ATLAS var hemma. Nu har vi lite att syssla med i helgen då :-) Nu ska jag gå och väga killen strax... Ha en trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0