Spiktorsk...

Ja spiken tog slut igår...
Just som flytet infann sig, ja då gick borren av och spiken tog slut...
Typiskt när mamma var här och passa Atlas just för att vi skulle få arbeta ostört!
Ungefär halva golvet är nog lagt nu, bara resten kvar..
Tack för hjälpen mamma!!

Persmässa har de varit oxå i helgen, men de har jag tröttnat på helt, är som nå dagis tycker jag, medelåldern måste väl ligga på 15 år där. Inne på dansen är de äldre men där får man ju inte plats! Så mycke skönare att vara hemma.

Idag öser regnet ner, men tror vi är skonade mot för södra delen av landet där det REGNAT enormt enligt nyheterna.
Så jag passa på att gödsla idag så de blir lite fart på höstbetet.
Höst och höst, undrar om hösten redan är här på tok för tidigt??
I skrivande stund är de 12 grader ute bara, nätterna är de bara tre fyra grader, och löven börjar bli gul :-(
Juli är ju inte ens slut så hoppas de är en svacka så värmen kommer tillbaka.
Har ju inte ens badat på min semester än ju!!!


Nu väntar jag på spik så kroppen ska få slita igen, bygga är bättre än gym vill jag lova :-)
Ha en härligt blöt söndag alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, ja precis man har ju tröttnat lite på mässan nu. Fått tag på spik nu då? =)

2010-07-25 @ 22:37:11
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Anna

Ja regnet ösde ner igår :/ Var inte så roligt att jobba då heller :/ Ledig idag och jobbar sedan tå dagar denna vecka bara =)

2010-07-26 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0