I morgon är de torsdag =)

Å jag har ringt och fått en färdbeskrivning som jag bör ta mig fram på utan större bekymmer. Dock blire nog så att jag åker själv, de är skönast för Apotin att slippa ligga i bilen flera timmar. Å inte vill jag lämna honom själv hemma heller så pass länge. Nä bäst att Tomas är hemma och håller ställningarna så får jag ta hur lång tid som hellst på mig. Ikväll har jag jobbat igen, med en helt ny vikarie igen. Dock var hon jätte duktig och lättsam och lika häst tokig som jag så vi hade mycke att prata om :) skönt de... I morgon har jag lite att stå i innan jag åker, börjar morgonen med hästarna och foder, mucka och rensa lite stolp. Sen ska jag se till att komma ut på rejäl promenad med Apotin om vädret tillåter. Så ska jag koppla vagn och packa bilen, måste ha med karta, fika mm. Sen är de bara vänta till e blir eftermiddag så jag kan ge mig iväg. Tänk om de inte blir som jag tänkt mig :-/ att jag får åka hem tomt... Ja man vet aldrig... Förhoppningsvis kommer väl en uppdatering redan i morgon kväll :) Inte kom veterinären idag heller :( inte hörde jag ett ljud heller... Han måste ju fått förhinder! För tisdag eller onsdag före halv 4 kan väl inte missuppfattas?? Isf är jag trög! Torsdag var ju den dag han inte kunde och jag kunde inte måndag. När jag var dit i fredags satt ju lappen där och då stod de tisdag och onsdag. Tråkigt att vänta på inget liksom... Men så är de ibland, kanske blev de nå akut och kan han då hjälpa någon annan så kan jag mer än gärna vänta. Bara de blir gjort före maj för då är de 3 år precis sen turbo fick sin pruta. Undrar om de blir nå sova av i natt eller om jag funderar och planerar hela natten. Jag är lite som ett barn kvällen före julafton nu tycker jag =) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0