När som hellst men inte nu fick jag bli sjuk!!!

Åså åker jag dit på en rejäl förkylning med feber...
Gröna slembollar i massor!!
Å inte nog med de, rännskitan till råga på allt :-(

Å denna helg som var så viktig för mig!!
Jag har sett fram emot att visa Örly och Flinga...
Nu vet jag inte ens om jag orkar tvätta dom i dag...
Skit skit skit...

Hoppet är de sista som lämnar så en kan under ske..
Kanske får jag ork om en par timmar eller så...
Men en promenad med Atlas kändes som ett maraton...
Skulle jag kunna tvätta häst är ju ändå den stora frågan:
-orkar jag springa i ett ridhus på grus underlag i morgon???


Kommentarer
Postat av: Marie

Men va du har börja blivit sjuk ofta! KRYA PÅ DIG!

2010-10-22 @ 15:58:32
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

MEN vad håller du på med nu då!!?? Du får inte vara sjuk ju...Jag vill inte bli smittad, jag skiter ofta nog ändå ;o)men hinner jag kan jag kanske hjälpa dig, beror alldeles på Martin..

2010-10-22 @ 22:03:35
Postat av: jennie

jag har skite klart nu :-) men förkyld än! :-)

2010-10-22 @ 23:00:59
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0