Tvära vändningar...

Denna Blogg kommer inte att låsas!!
Har kommit på en bättre lösning.
Eftersom de är så många som intresserar sig för livet på landet på en hästgård så ska dom ju självklart få läsa vidare.
Anonym eller våga ge sig till känna spelar ingen roll.
De är ju inga hemligheter jag skriver här, dom skrivs på andra sidor ;-)
Allt som skrivs här är ju bara vardagssaker egentligen, vad som händer och sker samt lite ytligare tankar.

Så med nytt tänk så är jag nöjd och glad åt alla mina läsare! Så fantastiskt kul att så många faktiskt läser. Å många har säkert fått en del tips och råd Ang sjuka djur nu på slutet. Fång och ocd information bla.

Vad hände med dagen?
Först tappa jag bort kartboken så jag hitta inte till frysboxen, Tomas där i mot hitta ner till kiosken helt på egen hand.
Har varit ute och packa foder och mucka, plocka gräs åt kaniner och mata dom.
Dusty och Bianca är fortfarande inne på nätterna, jag är liv rädd för frost nu. Dock betar Dusty drygt en timme på förmiddagen och sen får hon gå med flocken på eftermiddagen och en stund in på kvällen. Tror ju inte de är gräs i sig som är värst för henne i dagsläge. Allt annat konstigt är nog värre samt frost gräs... 4-5 timmar betar hon nog nu, inne ca 9-10 timmar och resten i en liten hage med enbart hö. De har fungerat än så länge, peppar peppar... Nu ska jag tydligen in i duschen säger kroppen! Huj da...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0