hänt mycke...

Ja dagarna rullar på så jag hinner inte riktigt med att skriva här.
Tuva har flyttat hem igen efter några veckor här.
Hovis har varit här och fixa fötter och Nikolaj fick vara med i stallet för första gången.
Atlas har fått varit lös någon gång nu, väldigt uppskattat men jag blir orolig när rally Kalle sätter fart!
Tomas börja jobba förra veckan och mor kom och hjälpte mig gå med atlas.
Som de verkar nu så kommer de hit en häst till slutet på månaden, mer om de längre fram om den kommer.

Prova woxna marknad i helgen oxå, dumt gjort! Inte klara jag av att gå där... men kom ut bland folk iaf och tog mig ju någon rad iaf. Munk köpte jag med hem. Mor köpte gåbord och nå mobil sak åt Nikolaj. Hade vela åka dagen efter och gå där jag missa första dagen men tyckte till slut inte de var värt de. De var nog med krämpor ändå.

Just nu öser regnet ner, själv sitter jag och ser på gaveln som inte finns på stugan, skulle alldeles blivit pigg jag med så vi kan fixa en ny gavel innan vintern.


Kommentarer
Postat av: Linda E och Wilma

hej Jenni!

tack för grattiset!! mamma har berättat att du också gillar att hoppa.

Från Wilma

2011-09-12 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0