Semester!

Ja, då var de semester för min del med, gick av 21.45 igår kväll. Egentligen är jag ju bara ledig i helgen och semestern börjar på måndag, men huvudsak jag e ledig!!

Inte riktigt min dag idag, ville på jula och biltema i Gävle samt valbo, men gubben hade då ingen lust med de för han sa varken bu eller bä. Tänkte Bju han på lunch i Järvsö men inte heller de lockade...
Hitta iställe ett nytt köksbord med 4 stolar till fynd priset 200 kr så då slog jag till på de. så nu slipper Nikolaj farliga hörn då bordet är ovalt, de är litet och smidigt så de åker ut i gäststugan sen när jag byggt en sån.

Till slut lyckades ja få med familjen till Spicy cow, mitt favorit mat ställe. kolla deras hemsida och ingen uppgift vad vi kunde se att de var semester där så vi åkte. Väl framme var de så klart stängt!!
SÅ då blev de strand restaurangen iställe då, för har jag åkt till Bollnäs ska jag inte komma hem hungrig...
Så nu har Nikolaj varit på restaurang för första gången och måste säga de gick bra! Gogubben min....

Sen blev de hem och måla bord och stolar, jossan kom med lea så dom låna Bianca och red en vända.

Mucka ur åt kaninerna hann jag oxå med idag, hemskt vad en kanin kan skita!!

I morgon skulle jag ha varit till Falun, men jag glömde ju anmäla i tid ;-( synd synd...

Kommentarer
Postat av: Linda E

Men du kunde ju ha kommit o tittat!! Var mkt fina hästar där...

2012-07-16 @ 10:45:18
Postat av: Marie

Bara så du vet nu så kommer jag läsa din blogg från 3 olika ställen nu ;) skönt med semester!!

2012-07-16 @ 23:06:23
URL: http://marieivarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0