Ändrat på blogg...

OJ, vad har hänt?!
Inte haft tid att blogga och När jag väl tar mig tid så är allt omgjort...
De gick inte godkänna kommentarer, undrar hur jag ska lära mig detta...

Jag har iaf börja jobba, går si så där.
Vissa dagar har jag bara träffa Nikolaj 2-3 timmar på ett dygn :(
BLIR så när de är sena kvällar blandat med tidig morgon.
EN sak e jag då väldigt på de klara med, å de är att nå 85 % med dessa skittider kommer inte fungera med mitt liv!
1 gång i sommar har jag ledigt 2 dagar, resten bara 1 dag åt gången. å ändå har jag 1 och ibland 2 delade turer i veckan...

Husvagnen har bromsbekymmer, Tomas har försökt och försökt, besikta 3 gånger men lyckas inte justera in rätt. Frågar man 1 får man ett svar, frågar man 5 får man fem svar osv... Men när man frågar om de kan hjälpa så är alla svar lika, ingen vill hjälpa :(
Men tur nog så var de inga andra fel :-) till å med gasol testet gick galant!
DETTA får bli ett prov inlägg på nya sidan, får ta tag i bilder sen för de gick ej ladda upp nu...



Kommentarer
Postat av: Linda E

Hör med Markus Lust, han e grymt bra på hästtransporter iaf...

Svar: Transporten hade inte Tomas bekymmer med heller, helt olika...
Jennie

2012-06-20 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0