Passen på gång

Nu var jag in på web stamboken och såg att Flinga och Örly har blivit registrerade och att passen verkar klara. Bara vänta på posten nu då. De var även med över att Dusty hade fått ett dött föl :( synd att Turbo inte fick pass på sss bara för att Fjant blev DNA testad försent! Vilka regler, han var ju DNA typad innan Turbo föddes men de skulle ha gjorts innan han blev till. Ja ja vilka regler. Men har en fin liten rid ponny iställe då. Väggarna är klara nu, de fattas lite knut brädor och vind skivor. I övrigt ser de väldigt bra ut. Jag har nog blåsor i händerna i morgon för de har gått x antal 100 spikar idag. Anna har satt upp hage som stor hästarna ska få åka dit och beta av någon dag. Men jag måste låna bil och en transport till om jag ska köra dit dom. Nu undrar väl folk varför jag ska låna transport när jag just köpt en. Jo men de är så att Tepee är för hög för att gå in i den jag har. Sissi går in med nöd och näppe. Men transporten var ju inte alls meningen att köra stora hästar i. Den var ju till de små och till att hämta hö och spån och sånt :) Så lämpligast vore kanske att köra upp lill flocken för dom får plats alla på en gång så slipper jag böka en massa med att låna saker. Dom ska ju hem oxå och då ska de lånas igen. Bäst vore väl att rida upp de storl kanske för de är ju inte så långt :) och motion behöver nog både jag och hästarna. Ja de märks hur de blir, tankarna far hit och dit, å värst är att jag börjar jobba på måndag! Mjuk startar med 5 dagars vecka. Å så tar jag en 6 dagars veckan därpå. Märks ju inte alls på mitt schema att jag har tjänstledigt 15 %. Tror till å med jag skulle ha jobbat mindre tillfällen om jag haft heltid. Kanske skulle öka på till de då? Plånboken skulle nog säkert ha de bättre om jag gjorde de, har ju till sista september på mig att fundera. Nu ska jag i säng. God natt..

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, design, tävlingar, mkt mer]

Nu säger jag god natt!

2008-08-07 @ 00:29:27
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anonym



Hej!

Vill du ha lite gratis-tips?



1) Gratis smink! Samla enkelt ihop poäng och byt ut dem till presentkort hos KICKS värde 150kr eller 250kr. Bli medlem på länken här så får duhela 50 poäng från start: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1278



2) Om du vill ha en ny digitalkamera, presentkort hos ikea värde 1000kr,, presentkort hos mq värde 500kr, GPS, iPod, Sodastream, DVD-boxar m.m., så bli medlem på länken här: http://www.gratisgen.se/?ref=91642



3) Om du vill ha gratis biobiljetter eller presentkort i 60 olika butiker, tävla om en laptop, digitalkamera och iPhone, (min personliga favoritsida då jag har fått drygt 5000:- och en Nintendo wii) så bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=19941



4) En sida där du kan byta ut dina poäng mot bl.a kondomer, lotter, VIP på Playahead, biobiljetter, presentkort, iPod, Nintendo wii, Playstation m.m. Bli medlem på länken här: http://www.SuperGratis.se/?r=43335



Hoppas du hittade nåt som föll dig i smaken!

2008-08-07 @ 00:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0