Dagen som varit

Idag kom brev från sss att de fattades uppgifter i pass ansökningarna. Åkte upp till Linda och kopiera och kolla in hennes föl, oj vilka långa ben dom hade! Å redan höga oxå. Å jag som tycker att mina har blivit stora. Ringde även Fredrik på sss och undra varför han var tvungen ha uppgifterna jag redan lämnat och med teknikens under hade de blivit någon miss från slu tydligen, så lika bra jag själv sänder in pappre så kanske de går fortare. Sen när jag kom hem så tona jag bilen. Kan inte säga jag blev nöjd men de får duga! Filmen tog ju slut så de blev lapp teknik utan dess like men skitsamma då, får väl göra om de senare då jag retat mig tillräckligt. Dusty och Nickan har blivit verkad idag, då passa jag på att snygga upp dom och reda ut manar och svansar ordentligt på en gång. Undrar hur de skall bli med Nickan och hennes fång, fortsätter de så här finns ingen utväg tyvärr! Men som tur är så är hon ju smärt fri med medicin. Jag måste försöka leta tag på en drag krok till bilen, kan ju vara bra att slippa låna bil om jag ska ut och dra transporten. Imorgon ev att de blir falun och kolla på en saab 9-5.a kombi, en svart 01.a. Ska ringa bil firman i morgon och höra mig för lite. Skulle ju vara bra att ha Apotin lite säkrare i bilen när man åker, just nu åker han ju i baksäte eftersom bas lådan är där bak där han ska sitta!! Beställt saker ur börjes oxå idag, 2700 kr drygt, tur inte allt var mitt då. Blir nog ett väldigt jätte paket som kommer för de var ganska mycke stora saker som skulle med. Inte vet jag hur jag ska göra med bollnäs på fredag heller, har varit sånt hit och dit hela veckan och 1000 saker att göra här hemma. Om man bara hade mer tid på dygnet att röra sig med, 24 timmar e ju för lite, 36 hade nog passa mig bättre. Nu ska jag snart i säng, ser kl snart e halv 3 och ska de bli någon falu resa måste jag väl upp i skaplig tid:) jo,, igår klippte jag mig, färga ju mig för någon dag sen och har nya byxor så kanske de blir bollnäs ändå :) :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart du ska komma på fredag!

De är inte mycket folk alls som kommer hit före. 5-6 stycken kanske och dom flesta träffade du på båtresan. Sen sticker vi ju mot parken vid 22-tiden så då träffas man ju en massa andra oxå..

Som sagt, klart du ska komma:)

2008-07-24 @ 08:31:11
Postat av: Linda

Vadå långa ben?? Mina småpluttar...=O)Idag har jag doppat mig ! Årets första dopp, jag är ju värsta badankan jag med som Zdeno ;o)

2008-07-24 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0