Fynd!!!

Idag så har Anna och jag varit på eriks hjälpen. Gjorde nå fynd om jag får säga de själv. Hitta en stor kastrull för 35 kr och de har jag länge behövt en så jag slog till. Hitta även några väldigt fina toppar! En ska jag ha i kväll :-) De är tänkt att de ska bli en liten tripp ikväll till furudal och ta en bit mat där. Skönt att komma bort oxå på nå nytt ställe. Å mat måste man ju bara ha så de får bli en tur dit. Förhoppningsvis blir även Anna & Christer oxå med. Anna tyckte vi skulle ta med bad kläder så jag får väl packa med de då, men personligen tror jag att de är skit kallt i vattnet då de inte varit varmt på flera veckor ju. Tror faktiskt jag ska ut och tvätta bilen så den blir lite finare att skjutsa folk i, men först måste Apotin äta något så de är klart. Har ju knäppt så fina bilder idag å så vet jag inte hur jag lägger ut dom direkt från mobilen?? Kommunikations fel blir de ju bara så jag får väl fixa de via datorn nå tag om jag får tid. Ja nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0