Lejonet


Här kommer mitt personliga horoskop, baserat på mitt födelsedatum, årtal och klockslag jag föddes.
Ni som känner mig kan väl komentera och berätta om de stämmer :-)

Min pesonlighet..
Älskar att vara i centrum för att få allas uppmärksamhet! Andra verkar uppskatta din genuina värme och tillgivenhet. Du är mycket livfull, viljestark, stolt och "viktig" ibland för du vill absolut ha din vilja igenom. Du är trots detta rätt ärlig och de är viktigt för dig att vinna andras respekt.Du kompromissar aldrig med dig själv och du strävar mot dina mål med uthållighet och engagemang. Ditt nästan kungliga uppträdande och hållning för dig lätt till ledande possitioner och makt. Men var försiktig så du inte blir överdrivet tjurskallig, dominerande eller nedlåtande. Du är mycket teatralisk och slår på stort närhelst och varhelst du kan. Din styrka och enerigi smittar av sig på alla som kommer i kontakt med dig.
Du uppfattas av andra som imponerande, nästan majestätisk genom ditt uppförande, vilket gör att de attraheras av dig. Därför söker andra gärna din vänskap och du tar själv ofta vänskap på fullaste allvar. Du är trogen och lojal så för de som du har fäst dig vid blir du verkligen en sann vän. Men för dig innebär kärlek och stolthet och respekt. Förlorar du respekten för någon har denna person också förlorat din vänskap.

Hur jag styrs av solen..
Den visar ditt innersta jag. Ditt verkliga jag och din vilja. Detta är din medvetna sida och utåtriktade personlighet. Solen påverkar hela din personlighet och den är den viktigaste av alla himlakroppar. Ditt soltecken är ditt sanna jag som du alltid bär med dig och visar din omgivning varje dag.

Hur jag styrs av månen..
Månen är nästan lika viktig som solen, men månens påverkan handlar om ditt känsloliv. Den hör ihop med dina omedvetna och känslomässiga reaktioner. Det är reaktioner som kommer av betingelser, såsom minne och inlärda vanemönster. Månens påverkan är mer hårfin eftersom den hör ihop med den personlighet som finns på djupet, dina känslor och ditt undermedvetna jag.

Hur jag styrs av venus..
Venus har inflytande över hur jag uttrycker mina känslor i personliga relationer. Särsklit kärleks relationer, äktenskapet och din förmåga att charma andra. Venus visar din känsla för konst och skönhet. Venus påverkar också hur du kommer överrens med människor.

Hur jag styrs av mars..
Mars visar hur du riktar och styr din energi. Mars hör också ihop med sexualitet och hur du hanterar uppvaktning från de motsatta könet.

Hur jag styrs av jupiter..
Här handlar de om hur du vidgar dina vyer eller växer i kunskap och förståelse. Jupiter styr också din tursamhet och lyckosamhet. Jupiter kan också ge ledtrådar i allvarliga livsåskådningsfrågor som religion, filosofi och sociala frågor.

Hur jag styrs av saturnus..
Här har du dina begränsningar och hinder.Här kan du nå framgång.

Hur jag styrs av uranus..
Representerar frihetskänslan,och din induvidualitet. Den kan visa hur du gör uppror och varför. Uranus berättar om din förmåga till nyskapande och förändring och plötsliga insikter. Den berättar om ditt behov av frihet och dina plötsliga handlingar och hur du överraskar din omvärd. Oberoende och uppror, egensinnighet och avvikande beteende.

Hur jag styrs av neptunus..
Berättar om ditt behov och förmåga att gå bortom den fysiska verkligheten, den visar hur du försöker fly från livets prövningar och vedermödor. Här kan du upptecka andlig utveckling och önskan att flyta ihop med något större än du själv. Den berättar om din öppenhet och känslighet för andra människors tillstånd, om inlevelseförmågan och intuition.

Hur jag styrs av pluto..
Pluto visar hur jag förnyar och förändrar mig själv. Hur jag närmar mig förändringar.  Den berättar också om ditt behov av makt och kontroll. Kan visa bortträngda känslor och upplevelser. Här har du dina frågor om liv och död..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0