Oj vilken otur

Ja i morse ringde jag på bilen. Blev precis såld i samtalet före blev svaret! Kan man verkligen ha sån otur, bilen hade ju varit till salu sen juni och 2 st vill ha den samma dag!! Ja ja, så kan de gå. Har ringt på flera andra oxå idag men ingen som känns 100 ännu så de blir te att avvakta och se om nå dyker upp! Gick och fixa hagen i skogen så nu är halva stängd och klar att släppa dit hästar. Men varmt var de att hålla på, 28 grader i skuggan och 10 gånger till i solen kändes de som. Nu lutar de åt ett bad, men de kanske inte hunnit bli så varmt i vattnet ännu när de bara är andra dagen de är varmt. Har sagt ifrån parken i morgon, Mia hade ju vritt knä ur led och hoppar på kryckor så hon ska inte iväg heller och Lena ska nog på mässan iställe. Hitta drag krok nu men har inte ringt ännu. Den fanns i mora och just nu känns de inte nå vidare att åka dit när acc:n i min bil inte fungerar. Hoppas de räcker med att fylla på den bara. Brukar bli så dyrt att laga sånt där. Var väl typiskt att jag fixa de på förra bilen innan jag sålde den, blev liksom bortkastat de eftersom de blev fixat så sent i fjol. Apotin har då absolut ingen mat lust för 5 öre nu! Han orkar knappt röra sig alls i denna värme. Sen till natten blir han pigg och vill ta igen hela dagen då. Nu ska jag ut!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaoj! :O

2008-07-24 @ 17:32:05
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0