Transport

Igår fick jag nå ryck! Ringde på en transport och bestämde mig på 10 minuter att jag skulle ha den osett. Bara ringa Lena och höra om hon kunde vara med djuren nån timme och som tur var ställde hon upp. Tack! Stack iväg mot uppsala strax före halv 2 och hämta hem den. Har ju haft funderingar på en länge så nu kändes de som jag kunde göra ett kap så jag var bara tvungen att slå till. Märks om jag köpt grisen i säcken eller inte. Är lite som måste göras men de krav jag hade uppfyller den och huvudsak golvet var bytt. Trane 110 heter den nog. Den gick kanon bakom bilen och den var lätt att köra. Stanna på willys på vägen hem och handla, köpte så vi kunde grilla när vi kom hem och bjuda Lena & Janne som tack för hjälpen. Idag har de varit total tvätt av transporten. Finare blev den då verkligen! Solen börjar visa sig igen och jag hoppas på bad väder igen så man kan ha lite skojj i ån.

Kommentarer
Postat av: Jossan

grillat lät gött : )

Solen är framme i Arvika redan, efter fyra veckor med regn.

Ha en bra dag! : )

2008-07-22 @ 13:48:04
URL: http://brokenlikeanangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0