22 Juni 2008

Ja då har några dagar passerat igen då...

Tisdag: Då kom Lena, Janne, mamma, Marie och Hans-Ove upp och hälsade på.. Trevligt!!



Onsdag: Då jobbade jag kväll, på dagen var de mest de vardagliga med djuren och alla bestyr runt omkring.

Torsdag: Oxå kvälls jobb, funderar mest på vad som ska ske på midsommar afton.

Fredag: Biltvätt, bestämmer att de blir alfta på kvällen. Lena o Janne bjöd på grillat och grattäng!! Hur gott som helst, efteråt blev de marängtårta med jordgubbar och grädde. Vi var 6 pers där och 3 hundar. Apotin kände på engång att Tindra var dräktig, allt gick ovanligt lugnt till väga.

Lördag: Jössebo... Lena & Stefan & jag drog iväg på styrdans, Första gången jag var dit faktiskt. Träffa väl några jag kände men i stora hela var de väl inte en höjdarkväll precis.. Lena förlora sin väska med mobil telefon i. Kallt och myggigt. Men mycke dans för att hålla värmen iallafall. Mats skjutsa hem oss.

Söndag: Någon skickar sms till mig från Lenas telefon och säger att den finns i alfta! Mycke mer vill dom inte säga. Mystiskt värre. Så de är väl bara hoppas den kommer till rätta. Men dom vill inte svara på den när man ringer men dom sms:ar från den och ringer från den. Nu är de jobb som gäller igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0