23 maj 2008

Ja i kväll jobbar jag, sen blir jag ledig 2 dagar och då ska jag traska sta med flocken till bete och försöka få ordning på hagarna hemma.
Dillba har börjat lugna sig med sitt vaktande nu. Hon kommer fram och hälsar mer och mer och låter lilla Flinga röra sig mer och mer självständigt nu. Dock verkar jag vara de läskigaste som finns om man kolla på Flinga, jag får absolut inte ta på henne ute, nästan inte ens titta på henne känns de som..

Flocken har öppet nere vid ån idag så dom kan beta där, en mysig hage där i slänten.. Lite buskar och träd att klia och äta på. De är bra dom rensar upp så badet blir fint och de blir lättare att komma i med båten.
Har faktiskt varit ut i strömmen med båten 1 gång men de var inge vidare, får vänta till de blir lågvatten.

image45
Lägger in en 2 år gammal bild på Turbo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0