30 maj 2008

I dag skiner solen för fullt, dom har ju lovat att de kan bli rekord värme i helgen :)
Å denna helg känner jag att de kommer att bli fullt upp med att göra.
I morgon är de huset gungar och Mia kommer hit på en liten för fest, sen på söndag morgon åker jag och Anna på utställning, ska bli spännande att se vad Anna tycker om de.

Igår var jag till Mia och färgade håret på henne, hon färga även mitt, första gången på över 10 år jag lät någon färga mitt. Är ju så håröm så ingen brukar få ta i mitt hår!!
Mia hade köpt för milt medel så hennes blev inte så ljust, hon ska köpa starkare och göra om de. Mitt därimot blev ju fan vitt :) ja ja.. Lika bra att vänja sig, de blir väl vitt med åren, haha..

Idag vet jag inte vad som händer riktigt... Inget planerat, känns son de var länge sen jag inte hade ett "måste" som ska göras. Men skönt att ta dagen som den kommer för en gångs skull. Kanske ska åka och göra bollnäs då? Men ekonomin är väl inte på topp riktigt nu då vetrinär räkningen från Dustys kastning nyss blivit betald. Otroligt hur dyr vetrinären kan vara, 4900 kr och stackarn förlora sitt föl ändå... Men tur att dom finns då man behöver dom iallafall.

image50
Alice & Apotin

Idag har jag lagt in kritikerna från Apotins utställningar och från Jenka & Dustys premiering, finns att läsa om under deras namn..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättehärligt väder idag :)

2008-05-30 @ 11:09:29
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad föredrar du, solsemester eller skidsemester??

Hoppas du får en fin dag!! Söta hundar! =)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 11:10:33
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hoppas du får en riktigt bra dag i dag, och en välfigt bra helg =)

2008-05-30 @ 11:10:55
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0