Bilder från veckan som gått


Här har vi en Vide som kommit på att Kurt är intressant..


Hej hej kompis!!!


Ganska så gulliga...


Mys pys i köket..


Hela flocken samlad, vilar upp sig lite..


Apotin, Anna & Alice på promenad, jag å då förstås...


Ända mot ända kan inget hända,,,


Ja den gångna veckan har varit bra, jag har varit ledig 6 dagar. Helt fantastiskt!! Men nu kommer de surt efterpå. Jobbar 2 kvällar nu, sen ska jag vara här på jobbet över 22 timmar i helgen.
Har just skickat efter saker ur BÖRJES och ELLOS nu. Massa saker till hästarna och ridkläder åt mig själv. Hoppas ingen ser mig rida för nu har jag köpt ett par skit ful häftiga rid brallor :-)
2000 kr fattigare blev jag då..
Paketet med troll trädet till katterna ligger fortfarande kvar i lagerhallen! Bedrövligt!! Det är 2008 och de har inte leverera de ännu fast jag beställde den 3.e på måndag är de ju 4 veckor sen jag beställde.

Precis som många andra funderar jag på att sluta blogga!
Men vi får se, har ju en del vänner som tycker om att läsa vad man sysslar med åxå så kanske fortsätter jag ändå??
Nu ska jag göra rätt för lön...

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska fortsätta skriva ,hur ska jag annars få veta det lilla....; o).

2008-11-27 @ 20:47:56
Postat av: Anki Andersson

Visst ska du fortsätta att skriva så jag kan se hur Vide och alla djuren har det.

Sköt om er och ha det gott på första advent.

2008-11-28 @ 17:41:54
URL: http://ortendahls.tk
Postat av: Anna

Klart vi ska ut o rida snart. Passa på medans de än är bart =)Fortsätt blogga du, du har väl inget att förlora??

2008-11-28 @ 18:37:13
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Nea

Klart du ska blogga! Man kan ju skriva bara ibland när man orkar, inte känna press. Åh, vad Vide är mysig. Ni fick allt en fin krabat efter den tråkiga förlusten. Ikväll blir det ryggläge för mig i soffan. Trött å lite knöven. Kram

2008-11-28 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0