Uppdaterar på kusins begäran :)

Ja så vad har hänt den senaste veckan då???

Ja de är 6 dagars vecka på jobbet :( 5 dagar och en kväll.
I tisdags hade jag Apotin med mig på jobbet på förmiddagen, hade tvättstugan och åkte min bil så de fungera. På onsdagen åkte Anna hem och rasta han, hon gjorde lika 2 dagar förra veckan oxå. Tack för de :)
Alla mina saker som jag beställt påp blocket har kommit nu, 10 schabrak, 1 fårskinnspad, en anatomisk sadelgjord.
Men väntar fortfarande på träns grejjerna!! Var har dom tagit vägen???

Igår kväll hade jag sadel prövning på Sissi.
Ingen passar bra, hon är för rund!! Men den som passade bäst just nu var nog faktiskt min kieffer sadel :) sen maxam.en är oxå skaplig, men dom glider när jag ska upp och ner. Pröva även en hubertus som jag haft till ingen nytta i flera år och den var över förväntan skön att rida i för mig :) väldigt liten och nätt och med flatback, så den skulle man haft och hoppa med.
Har tittat på ny sadel nu, helt spritt ny faktiskt, med utbytbara koppjärn så en sådan sadel skulle man nog ha väldigt nycke nytta av, men allt kostar ju pengar!!! Så ekonomen får ta och räkna lite innan hon hastar iväg.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt o veta att du lever !! =o))

Själv så ska jag fixa hage idag....=o(

2008-10-12 @ 09:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0