Mitt hjärta brast :(

Fy.. Fy.. Idag flytta min alldeles speciella favorit unge :( fy vad tufft de var, hade ju nästan bestämt mig för att han skulle få stanna här med oss! Så ringde en familj från hofors och tar intresserad. Dom kom och kolla och bestämde sig för honom direkt. Lille ungen gick och satte sig mellan benen på killen direkt och sen klättra han upp i tjejens knä så han fatta nog tycke direkt. Han var lite orolig först då dom åkte sen hade han sovit hela vägen. Just nu har han fullt upp med att utforska sitt nya hem. Nu är de bara en unge kvar. Bara hoppas han hittar ett bra hem oxå. Lurvas ligger i mitt knä och livar upp tillvaron nu ;) Var på öb och dollar i söderhamn idag, nästan 4 år sen. Blev fulla bilen på väg hem. Marie och Hans-Ove var oxå med och Apotin så lite trångt var de både fram och bak och i skuffen, men finns de hjärte rum finns de stjärte rum sägs de ju så de var ingen som gnällde att de var trångt. I morgon blir de nästan 15 timmar på jobbet :( blä.. Nä nu blir de till att duscha, och varva ner lite efter dagen innan de blir sova av. Fänja har lugnat sig nu och verkar finna sig i att vara här och har inte rivit någon hage idag :) tur de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0