Mycke gjort idag

Ja fast jag varit så seg idag har mycke blivit gjort ändå tycker jag. Anna har varit här och hjälpt till hela dagen. Tackar.. Rensa skullen med hö och flytta kaninernas hö till ett hörn, dela upp till de stora och la på ett ställe. Turbo och Dusty har varit så promenad med sadel på sig första gången, Anna som gick med dom och de gick bra. Töm körde Fjant gjorde jag en liten vända. Anna red Tepee en vända. Dusty, Fjant och Dillba har blivit verkade. 13 balar hösilars kom hem. En kille kom och titta på en katt unge och han bestämde sig direkt! Så nu är alla kort Håriga oxå borta. Bara 3 lång Håriga kvar nu. Men inom 2 veckor bör dom fått ett hem för de är många som hört av sig. I morgon är de en sån där tråkig d tur på gång igen! Kanske därför jag varit seg någon dag för att vila upp mig inför den. Sen onsdag blir de fas på jobbet så då börjar jag 2 timmar tidigare. Så jobbar jag hela denna helg oxå och så drar hela huset gungar igång igen men de orkar nog inte jag med denna gång tror jag!! Nu blir de till att surfa lite innan jag ska sova..

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill ju ha min! :(

2008-09-02 @ 11:55:18
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0