Några flyttar till

Igår jobbade jag 07.30-21.45 gris pass riktigt!!
Lena var och hämtade sin unge, de hade gått bra att åka bil med han, tydligen hade han mask för de hade kommit ut en del av avmaskningsmedlet.



Bilder från Moltas nya hem...


Marie & Hans-Ove var åxå upp igår och boka sista ungen, Sixten...



Alla samlade innan ungarna började flytta...



Idag flyttade Fänja hem igen, blev kortvarigt hos oss hon. Tur att de löste sig för Maj så hon kan ha henne på hemma plan igen, alltid skönast att ha dom så nära hemma som möjlig.
Ja nu har jag haft shopping mani igen :-) men nu har jag då fyndat verkligen hoppas jag!! Återstår att se när sakerna kommer om de är så helt och fint som hon sa och om hästen ifråga kan ha sakerna. Men de ska nog inte vara nå problem hoppas jag. Nu ska jag ut på sista rycket så jag får åka hem någon gång :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jises vilken tur att vi inte hann komma o kolla på ungarna ser ju jag på bilden ! Kan tänka mig att Marko sagt både det ena o det andra....

2008-09-15 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0