Stora planer inför morgondagen!

Ja ha ja.. Nu blir jag ledig några dagar innan de blir nytt schema då. Jag ska jobba mycke hel dagar nästa period. Får se hur de löser sig med alla djuren då. De är väl Apotin som blir mest drabbad. Men de ska väl gå att lösa dessa 5 veckor på ett elle annat vis, är en vecka som är sämst, de andra ska nog gå. I morgon har jag stora planer att genomföra! Jag hoppas och tror att de ska gå bra, tiden känns mogen nu så de börjar bli dax att genomföra detta nu! Får väl återkomma med resultatet här så fort allt är fixat. I söndags rita jag faktiskt av mitt nästa tato motiv, en slags blomma kan jag väl säga att de är, nu ska jag bara måla den på papper. Jag väntar med ödlan och gör blomman först. Idag blev mina häst saker skickade, riktigt roligt om de kunde komma innan helgen:) har ju fått ett kolli nr så jag kan kolla var de befinner sig men de verkar ha fastnat i linköping! Men sist stod de ju att de var i gävle oxå fast jag hämtat sadeln för några dagar sen, så teknikens under fungerar inte alltid som de ska! Nu ska jag försöka sova så jag är pigg och utvilad till min stora dag i morgon :) god natt alla lärare..

Kommentarer
Postat av: Nea

Men fattade väl att nåt var på gång ;-) Spännande... Förresten, motivet du ritade av, var det den där blomman vi såg på en lampa då vi jobbade? Kram

2008-09-18 @ 10:44:52
Postat av: Jennie

Japp, exakt den blomman är de :) typiskt att de skulle bli ett lamp motiv till :)

2008-09-19 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0