Måndag-20 april

Varför ska de vara så mycke tok nu för?
Kan de sluta jävlas nu??

Å inte känns de mer positivt att göra nytt schema heller!!
Ända till 20 september!!
Å hur fan ska man veta hur allt är då och hur man ska jobba??
Å nya system på jobbe till hösten.

Hön kom då hem igår..
Men inte riktigt på de vis jag tänkt mig :-(
I bland händer saker man inte alltid räknar med.
Men så är de väl att vara människa.
Mycke motgångar för mina nära nu och när dom mår dåligt mår jag dåligt.
Foder har jag då allafall fram till i höst.
Har ju räknat med att Nickan kommer att gå på hö mestadels hela sommaren.
Skönt att slippa ha foder hämtning till de små att tänka på.
De är väl de ända som är positivt just nu.

På onsdag tänkte jag iallafall försöka fixa tak på lilla foderhäcken.
Kan vara skönt att snickra och slippa tänka på allt annat just nu.
Har ju skjutit upp de väldigt länge nu...
Golvet i små drifterna är då torra och fina igen.
Ja de var ju oxå en positiv sak :-) de var ju bra, haha..

Så de finns hopp om en bra framtid trots en skit dag som denna!!
Solen skiner så de är strålande tider på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0