NEJ, hon ska inte flytta, hon ska bo kvar HÄR

 
Lilla Druvan ska bo kvar i älmeskullen!!
Efter att besvarat en mängd totalt oseriösa mail och frågor,
en del fick inte ens svar
så ringde de en trevlig man när jag stod i terminalen och checka in i söndags.
Han lät bra och verka ha ett bra hem åt vår lilla tös,
vi bestämde att han skulle höra av sig på måndag när resan var avklarad.
På bussen hem ringde han igen,
de lät fortfarande som ett hem dit jag kunde tänka mig att Druvan kunde bo.
Så vi bestämde att han skulle komma på besök på tisdag och ta med henne direkt om allt kändes bra. Tisdagen kom, inget samtal inget besök alls..
Så på kvällen tog jag och bestämde mig helt,
då ingen seriös hört av sig på så länge och Druvan börjar bli så pass stor nu så ska hon få stanna! Jag har ju fäst mig så vid henne iome att hon blev kvar så länge.
Får se de från ljusa sidan då,
vi har möjligheten att föra generna vidare från både mor och far nu då.
Vi har ju haft,
Mysan = mormors mor,
Strumpan = mormor,
Olga = mamma
å så Druvan då, de kan bli 5.e generationens ungar då =)
Idag har de regna nästan hela dagen.
Jag har passat på att tvätta häst saker, smörjt utställnings tränse och annat läder.
Har kolla på lite utställningar och de lutar åt att de blir delsbo i slutet på oktober.
Tror de blir Jenka och Dillba som får följa,
spännande att se vem av mina 40 poängare som ser bäst ut för dagen då, i vinter skrud och allt =)
ja jag ska fundera lite mera,
kostar ju trots allt att anmäla och att åka, så kanske de vore roligt om jag tog med mig 2 utan poäng iställe?
Isf skulle de bli Fjant och Örly som fick åka.
Turbo är ju reggad som ridponny och får inte delta där.
Ja som sagt,
jag ska fundera mera, men som den tävlings människa jag är vill jag ju ha med och visa upp de bästa jag har att komma med, alltså Jenka och Dillba =)
Så åter igen jagar jag vidare efter vita träns eller grimmor =)
annars använder jag de jag fick av Linda på Dillba och nå brunt till Jenka.
Vilka ska du ställa Linda?


Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Crispa o Trine =o) Så då går vi emot varandra ; O)..



Finns grimmor här o låna.Det vita du hade på Dilba sen har jag både svart o brunt åt Jenka tror jag..//L

2009-08-26 @ 21:18:05
URL: http://www.trollans.com
Postat av: Anonym

Crispa o Trine =o) Så då går vi emot varandra ; O)..



Finns grimmor här o låna.Det vita du hade på Dilba sen har jag både svart o brunt åt Jenka tror jag..//L

2009-08-26 @ 21:19:01
Postat av: Marie

Nu tycker ja de är någon annan som blivit dålig på att uppdatera sin blogg ja ;)

2009-08-31 @ 20:10:28
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0