Nytt till Flinga



I dag har jag köpt en svart läder grimma med mässing spännen som
jag tänkte att Flinga ska ha på premieringen.
Hoppas verkligen hon kan ha den.
Ska hem och pröva den bara jag slutar..
Annars blir väl Dusty glad som får den.
De är ju storlek mini shettis och de har hon och Flinga i vanliga fall så..

Saaben är utsatt på annons nu ;-(
Gick bara några minuter så kom första samtalet..
Snygga bilen...
Får se om de var en seriös kille eller ej då.
Sånt som märks...

Snart är de kväller!!!
Jag köpte 2 kg kräftor men ska äta pastagrattäng i kväll och spara dom till i morgon.
Vem vet vad som ska firas då?? ;-)

Träna Dillba & Flinga e prio ett i morgon,
visa bil för ev spekulant,
Apotin ska träffa fjälla,
Kaninerna bör få rent,
Fjant borde köras,
2 balar hö skulle ha hämtas,
Nickan måste gå,
Ja de är då en jävla tur att jag är ledig i morgon!! 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Flinga kunde ha sin nya grimma! Men hon får inte växa mer denna vecka =)

2009-08-05 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0