God jul till alla som läser min blogg...



Trots att jag själv inte riktigt firar jul önskar jag er alla andra en trevlig dag!!
Själv ska jag tillbringa kvällen tillsammans med Jonas, Lotta och de gamla på jobbet.
Skönt att slippa prioritera vem eller vilka man ska fira jul med.
Idag har alla hästar fått jul granar, jag och Apotin var och fixa 5 st.
Turbo har fått fötterna verkad på julaftons morgon, drifterna är muckad och fylld med nytt doftande spån!
Just nu verkar alla på farmen vara nöjd med tillvaron :)
Tomas är till sina föräldrar och firar jul där, själv eldar jag för fullt nu, måste in i duschen nu om jag ska hinna i tid till jobbe!
Duscha, mata hästar, äta nå själv å så ge mig iväg mot byn!!
Hörs och syns!!
Åter igen, hoppas ni får en fantastiskt fin jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0