Igår på jobbet...

Igår när jag hade varit på jobbe några minuter kom Jessica och fråga var skadeanmälan till jobbar bilarna var?
- dom ska ligga i bilarna svara jag!
Hon hade kört in i en bil när hon parkera utanför jobbe.
Hon trodde de var en anhörig till en vård tagare som ägde bilen,
men fick inte fram ägar uppgifter på datorn.
Så hon skrev ett brev och satt på bilen.
Sen när vi satt på kvälls möte en kvart senare slog de mig,
de var väl inte en GRÖN BIL undra jag?
- JO EN GRÖN JEEP säger hon!
NEJ!!
Då är de ju min bil!!
Chefen hade redan fått info av Jessica, så jag skicka bara sms till henne och sa de var min bil.
Vi gick ut och kolla, mycke riktigt var de min bil hon kört in i och brevet satt på :(
Men vad gör man?
Skadan var redan skedd och de kan hända vem som hellst!
Så de lär bli en försäkrings fråga nu då.
Inte nog med de.
Vi har ju fått mobipen på jobbet sen förra måndagen, ett väldigt säkert och effektivt system.
Kanon säkert för oss alla, allt registreras på datorn, alla besök, tider, vad vi utför osv.
Ja just jag vad kanon bra systemet var!
En som skulle docka av pennan igår, PANG!!
Så åkte hon på en stöt, ganska rejäl smäll, å så slockna datorn och de kanon bra systemet tvär dog... Så igår var de ingen vidare jobbar dag alls :(
Hade var:t bättre å stanna hemma kanske :)

Kommentarer
Postat av: mamma

fy va tråkigt. men en olycka kommer sällan ensam . du har väl haft nog nu!!!!!!! kram

2009-12-16 @ 16:07:37
Postat av: Jonas

Tjena Jennie! Biffig som tusan Apotin där, skulle inte vilja vara en varg i vägen för honom! :) Tråkigt med bilen dock :( Men de kan väl bara gå uppåt nu, tycker då jag iaf..!

2009-12-16 @ 18:02:30
Postat av: Anna

Fy va tråkigt för dig men tur att de finns försäkringar iallafall. Men de är snart slut på året och du får då lämna detta bakom dig och se fram emot ett nytt år med förhoppningviss bättre tur =)

2009-12-16 @ 22:03:08
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Jennie

2009 verkar inte ha varit mitt år precis! Så jag hoppas oxå de vänder, men jag undrar ju vad jag gjort för ont som haft så med motgångar...

2009-12-16 @ 22:16:47
Postat av: Syster Yster

Ja nu ser vi fram emot ett toppen år 2010 utan missöden och sjukdomar... =)

2009-12-17 @ 06:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0