Kallt, kalltilikallt...

Brrrr!??!.
Nu är de kallt! -25 grader är inte mitt favorit väder.

Vattnet är mitt största bekymmer å rädslan för att hästarna dricker för lite gnager.
Dusty som är så känslig för kolik är under extra koll när de blir kallt.

Apotin praktiskt taget vägrar vara ute, gör de han ska men sen vill han in direkt.
Inne är de inte ens 18 grader fast jag eldat flera timmar,
vi som brukar ha 25 i köket och bastu i rummet :)

Jag har fått en hel del att fundera på sen igår.
Jag har fått ett kanon erbjudande som kanske är dumt att tacka nej till?
Men jag vet inte hur jag ska göra?
Ska man sikta på framtiden eller leva i nuet?
Skulle de bli bra eller blir de bekymmer?
Ja om man ändå viste svaret...
Ska man chansa eller låta någon annan få ett kanon erbjudande...
Ja funderingarna är många!
Varför/varför inte?
Ja e blir till att väga för och nackdelar mot varandra :)
Nog om de.

Om 6 dagar är de jul!!
Jag har inte köpt en enda julklapp :(
har helt enkelt inte haft tid...
Men på tisdag är jag ledig så de får väl bli ett ryck då kanske.
För den delen jobbar jag ju jul så känner ingen panik heller.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha.. Du får hålla dig i rörelse så inte lederna dina fryser fast! =)

2009-12-18 @ 17:14:20
Postat av: Jennie

Jo du Jonas, nog är de extra fart i kylan :) -27 ikväll, så ikväll tror jag inte ens du vill ligga ute i snön :)

2009-12-18 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0