KÄMPA PÅ ÄLSKADE ÄLSKADE APOTIN!! JAG SAKNAR DIG SÅ... DU FATTAS OSS HÄR HEMMA...

Älskade älskade Apotin...
Jag kommer och hämtar dig så fort jag bara får...
De är så tomt utan dig här hemma...
Vi saknar dig alla :(
Så kämpa på nu!!

Tack till Öjvind som faktiskt räddade livet på Apotin.
Tack till personal och veterinärer som tar hand om Apotin på djur sjukhuset och som har opererat han idag...
Tackar även för de undantag som gjordes igår!

Nu hoppas jag och ber till högre makter att Apotin kommer hem senast fredag!!

Morgonens rapport, Apotin morra bara dom närma sig hans bur, han trivs inte nå vidare.
Sederad och röntgad, alla blod prov bra!
Hjärta bra.
Men dom lyckedes iaf gå ut med honom.

Eftermiddags rapporten, operation gjord och gått bra, Åter igen sederad för de gick lättare att handskas med han då.

Nu får jag inget höra förän i morgon efter kl 13 :(
blir de akut så ringer dom direkt...

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

?? Vad har hänt med han då?

2009-12-02 @ 19:20:47
Postat av: Anna

Samma fråga som Linda. Du får berätta lite vad som har hänt med han. Håller tummarna här hemma å

2009-12-02 @ 22:44:30
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Jennie

Förklaringen finns i senare inlägg...

2009-12-03 @ 00:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0