Vilken dryg väntan...

Att bara gå här hemma och vänta på telefon är inte kul...

Men samtidigt skönt att dom inte ringt!
Då vet jag ju att inget akut hänt med Apotin...

Som om de inte vore nog nu, jag bärde ut 2 hinkar vatten,
allt lugnt i hagen, går in och hämtar 2 hinkar till...
Kommer ut och Jenka har rulla fast på driften!
Tur dom e små, full fart fram och slita tag i understa benet och rulla tillbaka henne.
Hade väl bara fattas att hon skulle lyckas sparka mig i skallen oxå, men tur nog gick de bra.
Fjant verka fatta nå var galet,
han var snabbt på plats och enligt mig var i vägen,
han liksom bråka på henne och jag såg vad han sa,
stig upp nu Jenka!
Bara hon var på benen lugna han ner sig...

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Aha, ja då vart du ännu några tusenlappar fattigare igen då...Hoppas han piggar på sig då..Ja du vet ju vart jag bor ;o)

//Linda

2009-12-03 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0