6 kvällar på jobbet snart till ända

Ja då jobbar jag min sista kväll av 6.
Nu ska de verkligen bli skönt med 3 ledigt..

 Ja idag hade jag tänkt lägga ut bilder här,
men av någon konstig anledning fungera de inte :-(
Så de får bli en annan gång då!!
Jag som hade ansträngt mig och fixa kort på tatueringen
jag målat och ville ha lite råd om var jag ska sätta den!!
Tråkigt värre nu då...

I helgen är de väl inget speciellt planerat,
vill ta de lungt och vila nu känns de som.
Men jag lova Apotin en promenad på byn å de lär han väl komma ihåg
så bäst att göra de oxå då :-)
Fötter och mucka till kaninerna står oxå på tur,
kaninerna behöver dessutom klippa klor.
Slädföre är de ju så får se om Fjant är sugen.
Ska bara fixa skaklorna och ta fram den lilla "släden" vi har.
Men de lär bli problem att få fram den själv!!

Återkommer när jag får in lite nya bilder...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du tatuera dig igen? vart gör du det? jag vill ju med men vill ha "stöd" Skicka en bild på mobben då...Sä får jag se vad du ritat =o)

2009-02-19 @ 20:55:22
Postat av: Anonym

Nu skulle du vart hos mig i helgen, ska måla och tapetsera om vardagsrummet :)

2009-02-20 @ 18:30:54
Postat av: Marie

oj glömde skriva att de va jag som skulle tapetsera ;)

2009-02-20 @ 18:35:10
Postat av: Anna

Tomas får väl hjälpa dig att ta fram släden då. Svårare är de inte

2009-02-21 @ 10:34:05
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Jennie

De står liksom en traktor vagn full lastad ivägen :) och man tar sig inte dit med traktorn att flytta den heller just nu :(

2009-02-21 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0