16 juni

Ja då är semestern slut och jobbet har börja! Har kört 2 långa grispass redan,
14 timmar och 15 minuter på jobbet känns vill jag lova!
Speciellt när jag har alla djur att sköta när jag kommer hem.
Nu när man slappat 4 veckor och bara haft gården och djuren att sköta är dessa långpass riktig plåga.
Men men, snart är man uppe i varv och inne i jängorna och de rullar på igen.
Denna dag hade ju kunna börja bättre, Hugo-Lina var inne på dygn 30 så jag vänta ungar i morse.
De jag dessvärre en död unge där ute, hon hade ätit upp baken och bak benen på den :(
hon är fortfarande tjock så jag vet inte om hon fått flera ungar och ätit upp dom och moderkakor
och allt eller om hon kommer föda mer ungar i natt?
De var inte nå blod och kladd i buren så kanske de bara kommit ut en ändå.
Vet inte riktigt vad jag hoppas på heller.
Bäst vore väl kanske om de var över så de inte blir mer.
Hugo-Lina mår då för tillfället bra och de är ju skönt ändå.
Annars håller jag på letar bil för fullt =)
tror jag bestämt mig för en så dyker en ny modell upp,
så velar jag fram å tillbaka,
skippar en och tar en annan,
hittar nå fel på den,
kollar på de jag fastnat för tidigare osv!
Blir ju ingen bil om jag ska hålla på så här :)
tanken är en 4x4 drift,
hög,
3-dörrar,
bensin snål eller lastbil.s reggad diesel,
jag ska få dra transporten,
den får inte vara för dyr!
Är inne på Rav4, Freelander, Pajero Shogun, Vitara, Frontera sport bla.
Alla har nå bra och alla har nå dåligt, väger fram å tillbaka, å så tänker jag på vad jag velat ha tidigare.
Pt cruiser bla, vad mycke bil jag får för så lite pengar om jag köper en sån!!
Färg på bilen skall vara svart, silver, mörk grå eller kanske vit.
Så kombinationerna är oändlig så valet är svårt.
Å så hittar jag den som passa in på alla mina krav!!
Faktiskt bara en enda jag hittat som fyller alla krav.
Svart Rav4, rätt motor, 4x4, drag, bingo!
Men försäljaren vägra besikta bilen och då funderar man ju vad som kan vara fel på bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0