Dagens gräsklippare

 

Igår åkte vi till borlänge, Marie, Hans-Ove, Tomas & jag, skulle bada på aqua nova och handla på biltema.
När vi kom fram var aqua nova tvär packad!
Är ju festival i borlänge och de verka som om alla skulle bada,
vi hade ingen lust att stå i den kön för att sen få trängas i badet, så vi åkte på biltema och handla direkt.
De blev bara massa bygg material för min del och lite hamnarlack.
Bra de finns hemma för rätt som de är ska jag bygga nå =)
Sen tog vi en tur till jula, där blev de arbetskläder för mig, byxa och tröja för under 200 spänn!!
Å äntligen hitta jag reflex till lill rockarden!
Vi tog en chansning och åkte tillbaka till aqua nova och kolla om de minska på folk, men ack så vi bedrog oss, nu var ju kön ännu längre, ända ut till dörren!!
Nä var nog inte meningen denna gång heller att vi skulle få bada, denna gång kom vi iaf till borlänge ju :(
synd synd!
Vi får åka 3.e gången gillt och hoppas på de bästa då.
För jag ska åka dessa vatten ruschar!!
Så är de bara!
 På vägen hem stanna vi i falun och gick på stan, åt på restaurang som kunde ha bjudit på mer mat, 1 kotlett och 4 kul potatisar med en klick bea var allt som serveras!
Varav ena potatisen var som en geleklump som inte gick att äta,
behöver inte säga att jag gick där i från hungrig va =)
avsluta falun med en mjukglass.
På väg hem stanna vi i hawaii och doppa oss, skönt..
Väl hemma var de dax för mat igen, grillat stod på menyn, kanon gott som vanligt!
Tack mamma för att du höll ställningarna hemma så vi fick komma ut på mini semester några timmar!!
Miss ungarna led inte ont av sin märkning alls,
några timmar efter hemkomst var dom som vanligt när fyllan släppt.
Idag är de ombytta roller i trädgården, de är Sissi & Tepee som är tomtar och klipper gräset iställe för lill flocken =) dom har extremt mycke bet i sina hagar så dom hinner inte med!
Sissi å Tepee blev glad av nytt gräs.
Hoppas på att de blir besök i ån idag,
kommer vi inte uppöver blir de nog ett dopp hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0