Förstfödda hanen

MMS
5 veckor

Kan man bli sötare?? ;-)

Hej hej!!
Jag föddes bak och fram.
Svansen var de första som stack ut och så låg jag nästan 30 minuter innan något hände.
Å min "privata sov påse" hade gått sönder så matte hade gett upp hoppet om mig.
Men väl där inne i magen låg jag så bra i min foster påse så de var ingen fara alls med mig!!
Jag var väldigt pigg och ivrig de första dagarna.
Nu är jag en riktig FERDINAND..
Jag liksom är inte blyg av mig,
men sover jag så sover jag.
Sitter jag och tittar på nå så gör jag!!!
Varför måste man busa med sina syskon jämt??
Kan man inte få lite egen mystid med sig själv i ställe??
Ja vist ska vi leka och busa men då är de på mina villkor!!
Å klättra upp och sitta i knä gör jag gärna ;-)
Matte säger att jag är som en liten gubbe i ung kostym...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0