Lördag 14 november...

Ja nu har jag bestämt mig för att pröva göra djupströbädd av enbart spån!
Se hur de kommer att gå då.
Fyllde upp massa spån idag, så nu skall jag bara mucka ut skit hädan efter och låta bädden brinna ihop och bara fylla på med nytt spån så ytan är torr.
Se om den håller värmen sen eller om de misslyckas.
 Lyckas de blir de ju lämpligt att mucka resten av året, blir desto värre när allt skall ut i vår!
Får försöka hitta en liten lämplig traktor med skopa att låna då.
Idag kom pappa, Ingela, Hugo, Emil och Nova på besök.
Nova kolla på kort sen Lena var liten, hon var helt säker på att de var hon själv!
Å nog är dom lika som bär ibland.
Hur som hellst tyckte hon att hon hade konstiga kläder på sig =)
hon verka inte alls så förtjust i kläderna sen 70-talet =)
- titta Nova har konstig tröja,
- titta Nova sitter i bebis stolen,
- titta nu sitter Nova i bebis stolen igen, ja hon hade roliga kommentarer =)
sen när Lena hade vuxit lite på korten blev Nova helt övertygad om att de var Emil på korten å att de var han som gjorde massa saker =)
alla 3 ungarna var mäkta imponerad av Kurt!
Kurt fick vara lös med dom.
Emil var nog lite skrajj men alla 3 tog på både skal och kropp.
Igår var de då kalas hos Lena, passa på att fira Tommy direkt, jobbar ju 2 helger sen så jag vet aldrig när de skulle passa annars.
Även pappa fick sin farsdags present, bättre sent än aldrig sägs de ju!
I övrigt har de väl inte hänt så mycke idag, plogen sitter på traktorn,
4 kaniner har jag mucka åt, sånt där nödvändigt ont som måste göras!
Se om 5.e och sista får rent i morgon kanske.
Nu ska jag försöka söva nån timme, ska ju strax upp och fodra hästarna.
God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0